mandag 20. mars 2017

Aqualand ~layout for Scrappiness

Hei hei:-) I dag blogger eg for Scrappiness:-)

Det er ingen hemmelighet at eg elsker mixed media og nesten alt eg lager har diverse medium på seg;-) Månedens utfordring er jo nettopp Mixed media og eg tenkte eg ville inspirere med ein layout i dag. Denne er ganske rask og enkel å lage og inneholder ikkje så mange lag med medium. 

I tillegg til at utfordringen er Mixed media skulle ein og bruke minst ein ikkje-scrapperelatert gjenstand. Det har eg løyst ved å bruke ein boks som hadde rutemønster under til å stemple med. Altså eg har ikkje ein gjenstand på prosjektet;-)


Det første eg gjorde var å grunne sida med eit tynt lag gesso. Her er det fint å bruke eit plastkort. Eg har kun tatt det på ca der eg ville ha på distress ink. Dette gir eit litt spennende fargespill då blekket reagerer ulikt der det er gesso og der det ikkje er. Dette er desverre litt vanskelig å få fram på bilde. 

Bakgrunnen er stemplet med distressink på akrylkloss. Om du vil sjå meir korleis du kan gjere dette har eg tidligare laga ein tutorial på det her

Eg har og brukt bobleplast til å stemple med embossingpute og embosset med kvit med litt gull i. 


Videre har eg stemplet med ein boks dyppet i svart akrylmaling. Eg har og farga ein chipboardsirkel med glimmermist. Denne har først fått litt gesso og crackle paste på seg. Båndet er farga i samme fargene som sirkelen. Ellers har eg tatt på litt biter av ei gammel bokside, litt osteklut, washitape og perler. Ferdig:-)



Produkter:
Ark: bazzil
Medium: gesso, maling, crackle paste, distress ink, glimmermist, embossingpulver
Pynt: chipboard, bånd, perler, washitape

Takk for meg, ha ein strålande dag:-)




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)