onsdag 18. oktober 2017

Raskt kort med Washi tape

Hei hei:-) Her i vest skinner endelig sola og det ligger an til å bli ein nyyyyydelig høstdag! I dag blogger eg for Scrappiness:-)

Mange scrappere har ganske så mange ruller washi tape liggende og bruker det litt for sjelden;-) Så i dag tenkte eg å vise fram eit kort der du får brukt mykje Washi tape, og det går utrulig raskt å lage:-)


Kortet er ganske enkelt laga ved å lime på washi på kartong og så stanse ut ein kant som limes over:-) Tok ikkje mange minutter for å sei det sånn;-) 


Eg såg dette kortet på nettet og der var det første gang eg såg kvit tekst på kvit bakgrunn, så det måtte prøves. Syns det var ganske stilig i grunn eg:-)



Produkter:

Ha ein strålande høstdag:-) 


Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren:-)